Tuan Tanah..

Tuan Tanah..
Welcome To My Blog Dear...

Monday 9 August 2010

selamat pagi semua...

Pagi ni nak pi keje macam malas jer..azib tak sihat..badannya panas sangat,sampai timbul merah2..kalau org jawa kata "biduren"..sape org jawa kat sini,dia fahamla apa yang dimaksudkan dengan "biduren" tu..aku tak tahu kenapa,azib ni banyak sangat sakitnya.pantang silap skit,macam2 la nanti yang timbul..dan aku berterima kasih pada suami tersayang kerana sanggup ambil cuti menjaga azib.bab penjagaan anak,memang aku tabik kat suami aku yang sorang ni..susah nak jumpa seorang ayah yang sanggup bersekang mata menjaga anak yang sakit,menjaga makan minumnya..dalam dunia ni memang ada..tapi nisbahnya terlalu sedikit..

Dek kerana lapar pagi ni,aku gi beli nasi lemak kat depan watson..nasi lemak berlauk kerang,rm2.40..bagi aku ok lagila..tak sampai rm5,kira okla...tapi natijahnya aku ngantuk gler dsebabkan nasi lemak tu..nasi lemak tu bolehla..bukanlah dikira tahap the best,just boleh makanla..mungkin sambalnya belum kick lagi..hehehe...esok dah puasa,aku bersyukur,paling2 aku dapat save budget makan untuk sebulan.entah bila la agaknya gaji diorang nak bank in..harap sebelum raya..paling2 lepas raya,berduit la jugak nak gi keje.bila teringat gaji,sakit hati aku dengan ex-bos tak hilang2 lagi..menyampah!

No comments:

Post a Comment