Tuan Tanah..

Tuan Tanah..
Welcome To My Blog Dear...

Sunday 24 April 2011

terasing di antara mereka-mereka........



dah 9 bulan rupanya aku keje kat kpkt ni....ramai dah orang yang aku jumpa..


ada yang ikhlas berkawan dengan aku..dan ada juga yang hanya menjadi kawan sebentar cuma..



sebenarnya aku keciwa dengan sikap segelintir orang di sini.semasa mereka sunyi tak berkawan,mereka cari aku..bila mereka dah punyai kawan..pandang kita pun susah.bercakap pun tak semesra mana..senyum pun macam terpaksa..aku pun ada hati dengan perasaan jugak..entahla....kat sini aku titipkan gambar2 kawan2 di kpkt..



bukan semua mereka berperangai menjengkel kan..ada yang sangat baik dan ikhlas.....






Aku harap...aku dapat menyesuaikan diri di kalangan mereka2 ni.................















No comments:

Post a Comment