Tuan Tanah..

Tuan Tanah..
Welcome To My Blog Dear...

Tuesday 28 June 2011

Cermin Mata baru Ku...........

Sebenarnya bukanlah rabun sangat pun..tapi bila mengadap komputer,tengok benda yang jauh,mata jadi berkunang2..pastu pening..cek mata hari tu,cina tu ckp rabun jauh aku ni diperingkat awal lagi...tak pakai pun ok..tp aku rasa tak selesa..aku buat la jugak spek..dan..ini lah wajah terbaru aku bila dah pakai spek ni..huhu...jamu mata anda----------





Ada member yang cakap okey...dan ada jugak yang kata bolehla..nampak matang..walau apa pun yang mereka cakap tentang aku,aku terima dengan hati yang terbuka..cuma,bila pakai spek ni,aku rasa kecantikan semulajadi tu terselindung..maklumla..aku punyai bulu mata yang lentik,menawan..(perasan la pulak..)..bila dah pakai spek,terlindungla disebalik cermin...pastu rasa tak selesa,mcm ada sesuatu yang bertenggek kat batang hidung..buat masa ni aku guna time buat keje yang menggunakan komputer..jarang2 aku pakai untuk keluar..untuk lebih fokus..saje je aku poss gambar spek brand BONIA yang aku beli tu...jamu la lagi mata tu,key.....









Sekian saja untuk kali ini...tq....huhu..















































No comments:

Post a Comment