Tuan Tanah..

Tuan Tanah..
Welcome To My Blog Dear...

Tuesday 24 August 2010

Duit..Duit..Dimana kau...

herm...lagi berapa hari nak raya..bukanlah nak sangat raya..tapi memikirkan baju raya anak2 dan diri sendiri yang belum sepenuhnya dibeli membuatkan fikiranku runsing..kenapalah dugaan ni tuhan berikan kepada aku..mungkin untuk menguji dan untuk menjadi kesenangan di hari kemudian..pernah tak dengar,bersusah2 dahulu,bersenang2 kemudian..kesian tengok suami yang menanggung kos hidup kami anak beranak.mungkin aku dah biasa menolong meringgankan beban dia,bila situasi begini berlaku..terpaksa pasrah...

pada siapa lagi nak aku minta bantuan kewangan..duit simpanan pun dah tinggal sikit..takkan nak korek sampai tak tinggal sesen pun..aduai..semoga tuhan mempermudahkan jalan.apa-apa pun aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang...amin...

No comments:

Post a Comment