Tuan Tanah..

Tuan Tanah..
Welcome To My Blog Dear...

Thursday 12 August 2010

Kenangan...

kenapa aku letak tajuk hari ni kenangan?hahahaaha...aku tak sangka jumpa kawan lama kat kpkt ni..tapi sebab dia masuk awal dari aku,so..dia dah jadi senior akulah...masa belajar dulu dia junior..hehehhehe..bila dah lama tak jumpa,sekali jumpa,macam2 nak diborakkan...

masih segar dalam ingatan kenangan waktu kat poli dulu.rasa macam baru jer habis belajar..rupanya dah bertahun,masing2 dah ada anak dah pun..muka pun dah nampak matang..tapi aku belum lagi menyembang habis2 dengan dia,bebanan kerja membataskan kami nyembang sampai tak ingat orang..hehehe...tapi kira aku bersyukur,aku tak keseorangan kat sini..paling2,kalau masa susah adalah juga orang yang aku nak rujuk..erm..tiba2 aku blur nak taip apa ntah..sebenarnya kepala tgh pening,dr td dok tengok jam..bila lah jarum jam tu nak sampai ke angka 5..hr ni aku tumpang yean sampai lrt sultan ismail kot..malas aku nak berebut2 naik van tu..kalau terlambat sikit jer,dah sayonara..dah berebut2 lak nak tunggu van next trip depan pizza tu..belum tentu dapat naik dengan org yang ramai gler..dan dah tentu masa pun dah jadi lambat..jangan korang anggap aku ni sesuka jer nak naik kete dengan laki orang,aku dah inform laki aku tau..dia pun kenal yean ni..tengokla nanti,kalau tak menyusahkan,leh tumpang sampai bila2...balik jer la..kalau dia nak kenakan yuran pun takpe,asal aku tak terkejar2 sgt naik van tu..kalau di kursus atau outstation,kenala naik van..aik..aku ni lom apa2 dah merancang sesuatu..nanti aku bincangla dengan yean..kalau dia kata free,dah save budget dah tu..dah save dalam rm35.20...........ahaks...

No comments:

Post a Comment